Kupując nowy samochód, wiele osób naturalnie myśli o wizycie u autoryzowanego dealera. Jednak Superauto.pl od kilkunastu lat łamie ten schemat i udowadnia, że można inaczej – wygodniej i szybciej. Motoryzacyjny e-commerce z powodzeniem przekonał już dziesiątki tysięcy Klientów w Polsce, że zakup nowego auta może odbyć się całkowicie zdalnie. To nie tylko oszczędność czasu, ale również realne korzyści finansowe, które czynią ten proces nie tylko praktycznym, ale i ekscytującym. Sukces firmy nie byłby możliwy bez ludzi stojących za kulisami, czyli najlepszych sprzedawców. To oni, z niesłabnącą energią, mierzą się z wyzwaniem, jakim jest spełnianie, a często wręcz przekraczanie oczekiwań najbardziej wymagających Klientów. Dzięki ich determinacji, profesjonalizmowi i trosce o Klienta Superauto.pl stało się synonimem komfortu i innowacji.
– Sprzedaż samochodów bez fizycznych spotkań z Klientami dla wielu sprzedawców może być sporym wyzwaniem, ale my od lat robimy to z powodzeniem. Osiągamy sukcesy, ponieważ w zespole mamy prawdziwą elitę wśród sprzedawców, czyli osoby, które nie tylko są świetnie wyszkolonymi profesjonalistami w zakresie sprzedaży i doradztwa, ale przede wszystkim są partnerami naszych Klientów. Tak naprawdę każdy dzień w Superauto.pl to dla naszych sprzedawców nowe wyzwanie, ale również szansa na bycie lepszym niż wczoraj. Sprzedawcy często muszą mierzyć się z porażkami i tylko nieliczni nie tracą przy tym pewności siebie – mówi Kamil Makula, Prezes Zarządu Superauto.pl Sp. z o.o.
Tylko najlepsi sprzedawcy potrafią radzić sobie z niepowodzeniami. Po prostu wiedzą, że każda porażka przybliża ich do sukcesu. To właśnie oni odgrywają w firmie Superauto.pl istotną rolę, bo są w stanie zawierać przez telefon transakcje nawet za setki tysięcy złotych.
Dlaczego do Superauto.pl dołączają wyłącznie najlepsi?
- Nie każdy sprzedawca odnajdzie się w naszej branży. To praca dla osób, które mają niezłomną wiarę w swoje umiejętności, ogromną charyzmę i chęć dążenia do doskonałości w tym co robią. Nasz proces rekrutacji jest jak selekcja do elitarnych jednostek specjalnych. Kandydaci muszą m.in. przejść przez test osobowości, który pozwala nam sprawdzić najbardziej pożądane u sprzedawców cechy oraz wymagającą symulację sprzedaży w ramach assessment center. Kolejnym etapem są spotkania z managerem zespołu oraz jego członkami. Zdarzają się sytuacje, że nawet osoby z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży nie radzą sobie z naszymi zadaniami rekrutacyjnymi. Natomiast osoby, które przejdą pozytywnie proces rekrutacji, są zwycięzcami, bo mają szanse wybić się na trampolinie swojej kariery. Takie osoby mogą być naprawdę z siebie dumne, ponieważ zauważyliśmy w nich potencjał na prawdziwych mistrzów sprzedaży – dodaje Makula.
Praca w Superauto.pl to coś więcej niż zwykłe stanowisko sprzedażowe – to przede wszystkim możliwość łączenia ze sobą miłości do motoryzacji i sprzedaży. Tylko najbardziej zdeterminowane osoby odnajdą się w kulturze firmy, w której liczą się nie tylko wyniki, ale również pasja do działania i otwartość na rozwój kompetencji. E-commerce Superauto.pl aktualnie zatrudnia 240 takich pracowników, z czego 100 osób to sprzedawcy. Warto dodać, że sprzedawcy w Superauto.pl nie muszą przejmować się pozyskiwaniem Klientów, ponieważ każdego dnia od działu e-commerce otrzymują „ciepłe leady”, czyli kontakty do osób, które są zainteresowane zakupem samochodu.
Co zyskują pracownicy Superauto.pl?
Superauto.pl przekazuje w ręce swoich pracowników niezwykle zaawansowany i prawdopodobnie jeden z najlepszych na świecie w branży sprzedaży samochodów system CRM (Customer Relationship Management), czyli prawdziwe centrum dowodzenia relacjami z Klientami. To innowacyjne narzędzie otwiera przed sprzedawcami zupełnie nowe możliwości, pozwalając im w łatwy sposób zarządzać każdym etapem współpracy z Klientem – od pierwszego kontaktu, aż po finalizację sprzedaży. CRM w Superauto.pl to nie tylko system ułatwiający pracę sprzedawców – to prawdziwy partner w osiąganiu sukcesów. To dzięki niemu każdy lead staje się okazją, której nie sposób przegapić. Już od pierwszego kontaktu narzędzie wspiera sprzedawców, umożliwiając im pełne zaangażowanie w budowanie relacji i dostarczanie Klientom tego, czego pragną najbardziej – błyskawicznej reakcji, uwagi i indywidualnej oferty. W świecie, gdzie czas ma ogromne znaczenie, sprzedawcy dzięki temu systemowi mogą działać szybko i skutecznie, dając Klientom poczucie, że są naprawdę ważni. To buduje zaufanie, wzmacnia relacje i – co najważniejsze – prowadzi do sukcesu. CRM w Superauto.pl oferuje również funkcję odsłuchów rozmów, dzięki której każdy sprzedawca może przeanalizować swoje interakcje z Klientami i wyciągnąć z nich cenne wnioski. To właśnie tutaj pracownicy mogą liczyć na doświadczonych trenerów sprzedaży, którzy z pasją wspierają rozwój każdego pracownika. Analizując rozmowy, dzielą się praktycznymi wskazówkami, motywują i pokazują, jak doskonalić swoje umiejętności. Dzięki temu każdy krok w relacji z Klientem staje się pewniejszy, bardziej profesjonalny i zorientowany na sukces. CRM w Superauto.pl jest narzędziem, które ułatwia również pracę managerów zarządzających wieloosobowymi zespołami. Nie tylko pozwala im być bliżej klientów, ale przede wszystkim wspiera w podejmowaniu decyzji. Współczesny świat biznesu to nieustanna zmienność i konieczność podejmowania szybkich decyzji. W takim środowisku nawet najlepsi liderzy mogą potrzebować wsparcia. Dlatego też w Superauto.pl managerowie otrzymują je zarówno w postaci narzędzia jakim jest CRM, ale także mają realną pomoc od doświadczanych trenerów. Ich rola wykracza daleko poza standardowe szkolenia – to partnerzy, którzy pomagają managerom rozwijać się, stawiać czoła wyzwaniom i osiągać nowe szczyty efektywności.
Zwycięzcy, którzy pozytywnie przeszli przez wymagający i pełen wyzwań proces rekrutacji mają również szansę wskoczyć na prawdziwą trampolinę kariery. E-commerce Superauto.pl nie tylko otwiera przed nimi drzwi do świata sprzedaży, ale także kładzie solidne fundamenty ich przyszłym sukcesom, oferując starannie zaplanowaną, kilkuletnią ścieżkę rozwoju zawodowego. Dzięki temu planowi nie tylko zyskają umiejętności, by stać się najlepszymi w Superauto.pl i osiągać imponujące wyniki sprzedaży — nawet 400 samochodów rocznie — ale także otwierają sobie drogę do ról menedżerskich czy trenerskich. To niepowtarzalna okazja, by wpływać na przyszłość firmy i inspirować innych do przekraczania granic swoich możliwości. Pierwszym krokiem na tej ekscytującej ścieżce kariery jest Akademia Sprzedaży — prawdziwa kuźnia mistrzów, gdzie rodzą się najlepsi sprzedawcy w Polsce. Każdy z nowych pracowników przechodzi przez indywidualne sesje coachingowe, podczas których doświadczeni trenerzy nie tylko pomagają im rozwinąć skrzydła, ale również wspierają ich w pokonywaniu przeszkód, które napotykają na swojej drodze. Dzięki tym sesjom sprzedawcy stają się pewni siebie i zmotywowani do osiągania sukcesów.
- Nasz doświadczony dział szkoleń realizuje dla sprzedawców z Superauto.pl najnowsze i sprawdzone szkolenia i warsztaty, które pozwalają im z łatwością sięgać po cele wyznaczone przez przełożonych. Mamy wypracowany wzór idealnego sprzedawcy i sprawdzone plany rozwoju pracowników, które pomagają każdemu dojść do takiego etapu kariery, w którym sami stają się wzorami dla innych. Wiemy, jak ważny dla naszego przedsiębiorstwa jest rozwój kompetencji pracowników, dlatego chcąc, aby uczyli się sztuki sprzedaży od najlepszych, nawiązaliśmy współpracę z międzynarodową organizacją Brian Tracy International. To światowy lider w dziedzinie rozwoju osobistego, edukacji biznesowej i szkoleń. Nieustannie inwestujemy w naszych ludzi, bo wiemy, że to oni są kluczem do naszego sukcesu. Zależy nam, by nasi sprzedawcy nie tylko osiągali wyznaczone cele, ale także odkrywali w sobie potencjał, którego wcześniej nie dostrzegali. Jestem przekonany, że po przejściu planu rozwoju, który przygotowaliśmy dla sprzedawców nie tylko stają się oni bardziej skuteczni w tym co robią, ale wiem również, że w momencie, gdy będą już z łatwością finalizować przez telefon transakcje nawet za milion złotych, bez problemu odnajdą się w każdej innej branży. Co więcej, będą kołami zamachowymi firm do których dołączą. Oczywiście w momencie, gdy w Superauto.pl osiągnęli już wszystko. Dajemy im kompetencje na całe życie. – podkreśla Makula.
Aktualności dotyczące życia firmy oraz oferty pracy znajdują się na portalu teamsuperauto.pl, który powstał z myślą o obecnych i przyszłych pracownikach.
Napisz komentarz
Komentarze