Na stronie chorzowskiego magistratu opublikowano informację o możliwości składania wniosków z nazwiskami kandydatów do tegorocznej edycji Nagrody Prezydenta Miasta Chorzów za szczególne osiągnięcia w realizacji polityki społecznej oraz Medalu za osiągnięcia w dziedzinie społecznej. Podobnie jak w poprzednich latach, zgłaszać można osoby, instytucje oraz podmioty, które w sposób szczególny zaznaczyły swoją obecność w obszarze polityki społecznej naszego miasta.
Co trzeba zrobić?
Aby zgłosić czyjąś kandydaturę należy wypełnić jeden z obowiązujących formularzy, dostępnych: do Nagrody >>TUTAJ<< i do Medalu >>TUTAJ<<, a następnie, w terminie do 15 października, złożyć go osobiście w Urzędzie Miasta (do Wydziału Polityki Społecznej - pokój 226 albo kancelarii ogólnej - pokój 2) lub nadesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Chorzów, Wydział Polityki Społecznej, ul. Rynek 1, 41-500 Chorzów.
Wszystkie szczegółowe informacje na ten temat można uzyskać w Wydziale Polityki Społecznej pod numerem telefonu: (32) 416 50 50 wew. 9225.
Wręczenie przyznanych Nagród i Medali odbędzie się 21 listopada br. podczas obchodów Dnia Służb Społecznych w Chorzowie.
Napisz komentarz
Komentarze