AKTUALNOŚCIMiastoSportRozrywkaInneTurystykaNa SygnaleKącik PrasowyKulturaPrzetargi i komunikatyWyboryChorzowskie KomentarzeKontakt24

Mierzalność kampanii reklamowych Google Ads – sprawdź na co zwrócić uwagę

Inne

Dlaczego kampanie Google Ads są tak chętnie wykorzystywane przez praktycznie każdego przedsiębiorce? Najlepszą odpowiedzią na to pytanie są zalety jakie można czerpać z wdrożonych działań marketingowych. Nie ulega wątpliwości, że wśród najważniejszych wyróżnia się mierzalność wyników. Google Ads charakteryzuje wysoka przejrzystość uzyskiwanych danych statystycznych. Podpowiemy Ci jakie parametry są szczególnie istotne i wymagają większej uwagi w odróżnieniu od innych. Niezbędne informacje znajdziesz poniżej! Czytaj dalej!

REKLAMA

Oceń efektywność reklamy i zobacz co jeszcze ulepszyć, aby zainteresować Klientów

O zaletach kampanii Google Ads słyszałeś już pewnie nieraz. Szybki dotarcie do dużego grona odbiorców, pełna kontrola nad przeznaczanym budżetem oraz wysoka efektywność to te najczęściej wymieniane. Faktycznie musimy przyznać, że reklamy Google Ads można śmiało uznać za przyjazne działania marketingowe nawet dla osób, które w świecie biznesu online stawiają pierwsze kroki. Przejdźmy jednak do meritum. Głównym zadaniem wdrażanych działań jest przede wszystkim rozpowszechnienie wizerunku marki, a tym samym przyciągnięcie większej ilości Klientów i zwiększenie odnoszonych zysków. Dlatego właśnie tak istotną rolę pełni wykonywanie regularnych analiz otrzymywanych wyników wskazujących czy podejmowane decyzje przynoszą oczekiwane rezultaty. Tutaj pojawia się najważniejsza korzyść jaką czerpie każdy przedsiębiorca decydujący się kampanie reklamowe Google Ads, a mianowicie łatwość sprawdzenia efektywności, o której mówi wskaźnik KPI. Parametr ten wskazuje liczbę kliknięć w wyświetlaną reklamę. Aby była ona jak największa pod uwagę należy wziąć przede wszystkim najczęściej wyszukiwane słowa kluczowe pasujące do danej branży.

Wysoki CTR? To możliwe! Zadbaj o chwytliwą treść reklamową

Kolejnym istotnym parametrem wskazującym, że podjęte działanie marketingowe przybliża Cię do upragnionego celu jest współczynnik CTR (z ang. Click – through rate) wskazujący na ruch na Twojej stronie internetowej. Dokładniej mówiąc jest to stosunek kliknięć do wyświetleń. To właśnie na podstawie CTR określana jest m.in. pozycja reklamy w przeglądarce Google. Co więcej, na podstawie tego parametru jesteś w stanie określić, czy zastosowane słowa kluczowe faktycznie zostały prawidłowo wybrane. Jak wpłynąć na zwiększenie tego współczynnika? Dbając o atrakcyjność reklamy. Liczy się przyciągający uwagę tekst, a także właściwie napisane call to action zachęcając do podjęcia konkretnych działań. Im bardziej chwytliwą reklamę stworzysz tym bardziej zwiększasz prawdopodobieństwo, że wzbudzi ona spore zainteresowanie wśród odbiorców. Oczywiście musimy zaznaczyć, że aby dobrze określić wszystkie wskaźniki niezbędna jest specjalistyczna wiedza. Zyskasz wtedy pewność, że działania marketingowe nie dość, że polepszą wyniki Twojego biznesu to dodatkowo zwiększą prawdopodobieństwo, że reklama zapewni zwrot inwestycji.

REKLAMA
Bartłomiej Czaja

Udostępnij:


google adspozycjonowanie

Komentarze

Brak komentarzy...

Zostaw komentarz


POLECANE FIRMY

REKLAMA

AKTUALNOŚCI

REKLAMA

KALENDARZ WYDARZEŃ

8
Czwartek
Grudzień 2022
Grudzień
Po Wt Śr Cz Pt So Nd
282930
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
imieniny:
Delfiny, Marii, Wirginiusza
REKLAMA